Totalt antall sidevisninger

mandag 7. mai 2018

2018-03-29 Østlandsmesterskapet på Einafjorden

Da var det tid for Eina igjen. Kunne jeg plassere meg bra slik som i fjor? Hadde iallefall plan om å fiske noenlunde likt slik jeg gjorde i fjor. Viste seg at vannstanden var endel lavere enn i fjor, og plassen jeg fisket virket helt tom for fisk. Så da var det bare å søke opp andre plasser. Tonje fikk et hull med 6-7 fisker. Flest abbor, men også sik. Jeg fikk en abbor ikke så langt unna. Men ikke noe blivende sted, så dro videre.

Møtte på Audun og han hadde fått litt siker, men plassen han fisker er såpass liten at jeg latt han sitte i fred. Dro videre, men her ble gangforholdene såpass dårlig at jeg slo fra meg plassen jeg egentlig hadde tenkt å besøke. Slo noen hull på måfå og traff etterhvert et hull med 5 relativt pene i. En til i et gammelhull rett ved. Det var alt jeg fikk idag. 7 fisker som tilsammen veide 1130 gram. Det ga en 21 plass av ca 60 i HS.

Vant gjorde Terje Tørmoen med 12 fisk tror jeg det var, og 4310 gram.

Dagens resultater: http://oslosportsfiskere.no/onewebmedia/Isfiske/isfiskeresultater/20180329Einafjorden.htm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment