Totalt antall sidevisninger

torsdag 11. mai 2017

2017-05-01 Ny treningstur på NORTRAPP

Ville ikke sitte mellom kjærrene i dag, så satte meg på nedstrømsseksjonen i stedet (1). Tonje var også med, og hu satte seg 20 meter ennå mere nedstrøms en meg (2).


Rigget ganske likt som i går. Bolo på andre siden, 13 TAP, topp 5 TAP og et par lauestenger. Så at laue gikk en del dypere i dag, men så dem kom opp å took pinkies på loosfeedingen, og så stakk ned igjen på det dypet dem følte seg komfortable på i dag.
Startet å topp 5, og var greit med fisk der. Blandet mort og flire. Gikk videre til 13, og var også greit fiske der. Stort sett flire, men klarte å lure ei lita brasme der også. Fisket en god del på bolo, men fikk hverken brasme eller andre fisker der. Litt snodig syns jeg. Tonje som satt lengre ned fikk ikke noe særlig i starten, men startet å plukke en og annen brasme etter hvert. Hu endte tilslutt opp med 13 brasmer, og ville lett slå meg på vekt. Jeg endte opp med ca 60 mort/flirer på TAP, samt at jeg fisket 15 min laue også, og det ga 70 stk. Totalt veide dette ca 6 kilo. Tror det skal bli greit fiske der på GP nr.1 til helga. Såfremt folk ikke fòrer for hardt i starten, for dem er litt småspiste ennå.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Post Comment